Kami.Kendo Index du Forum
Kami.Kendo Index du Forum FAQ Rechercher Membres Groupes Profil Se connecter pour vérifier ses messages privés
 
La date/heure actuelle est Jeu 20 Sep - 14:12 (2018)  
Werbewirkung Von Product Placement In Der TVSerie QuotThe

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Kami.Kendo Index du Forum -> Présentation -> Demande de pacte Sujet précédent | Sujet suivant  
Auteur Message
baynbnada


Hors ligne

Inscrit le: 05 Mai 2016
Messages: 157
Localisation: Milano

MessagePosté le: Ven 7 Juil - 05:30 (2017)    Sujet du message: Werbewirkung Von Product Placement In Der TVSerie QuotThe Répondre en citant


Werbewirkung Von Product Placement in Der TV-Serie "The Big Bang Theory" (German Edition)
by Fabienne Weindinger
rating: ( reviews)


->->->->DOWNLOAD BOOK Werbewirkung Von Product Placement in Der TV-Serie "The Big Bang Theory" (German Edition)
->->->->ONLINE BOOK Werbewirkung Von Product Placement in Der TV-Serie "The Big Bang Theory" (German Edition)


Bachelorarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,0, Frankfurt University of Applied Sciences, ehem. Fachhochschule Frankfurt am Main (Fachbereich 3 Wirtschaft und Recht), Sprache: Deutsch, Abstract: Im Rahmen dieses Buches werden die Werbewirkung des Product Placement auf Konsumenten untersucht. Dazu werden aktuelle marketingwissenschaftliche Literatur und bisherige Studien herangezogen, um eine begriffliche, historische sowie rechtliche Einordnung vorzunehmen. Weiterhin werden die wichtigsten Formen von Produktplatzierung und deren Vor- und Nachteile dargestellt. Im Anschluss daran werden relevante Erklarungsansatze und Modelle der Werbewirkung aus Psychologie und Marktforschung erortert, einschlielich der Einflussfaktoren auf Rezipienten- und Product Placement-Seite. Des Weiteren werden sowohl das Problem der Reaktanz als auch aktuelle Studien und eventuell vorhandene Forschungslucken berucksichtigt. Erganzend zu den bisherigen Studien zur Werbewirkung von Product Placement wird eine eigene Umfrage erstellt, um die wissenschaftlichen Forschungsergebnisse zu bestatigen oder zu widerlegen. Dazu werden die TV-Serie "The Big Bang Theory" vorgestellt und deutschsprachige Zuschauer der Serie zu Erinnerungs- und Wahrnehmungswirkungen von Produktplatzierungen allgemein und speziell in der Serie befragt. Auerdem werden Einstellungen und die Beurteilung der Beeinflussung durch Product Placement untersucht. Aus dem Inhalt: - Werbewirkung; - Product Placement; - Schleichwerbung; - Produktplatzierung; - The Big Bang Theory


Details:
rank:
price: $46.20
bound:
publisher: Studylab (May 4, 2017)
lang: German
asin:
isbn: 3960950586, 978-3960950585,
weight: 6.2 ounces (
filesize:






Tags: link without registering selling online ebook, You search pdf online pdf, book from motorola read, download from SaberCatHost pdf, book german, book buy cheap, read flibusta story writer epub, pdf download full book, eReader online, kindle download free, book download via Transmission, kindle download free, eReader online, free mobile, offline get purchase mobile online, flibusta fb2 download original online, format eReader thepiratebay text online, book read online, You search pdf online pdf, book google docs, audiobook free, book docs, book text format, ebook free download, full version download, link italian free iBooks ipad, book DropBox, book cheap book, ebook free download, book ZippyShare, book torrent, book for ibooks, book OneDrive



Groupon is an American worldwide e-commerce marketplace connecting subscribers with local merchants by offering activities, travel, goods and services in more than 28 countries.Groupon is an American worldwide e-commerce marketplace connecting subscribers with local merchants by offering activities, travel, goods and services in more than 28 countries. 07f867cfac



My First Swahili Ingredients: Colour and Learn (Swahili kasahorow)Positive Social Identity: The Quantitative Analysis of Ethics (Law, Ethics and Governance) Nick DuncanHiring Legally: A Guide for Employees and EmployersMinpaku/Tachinoki/Chinryouzogaku (Japanese Edition)Consuming Choices: Ethics in a Global Consumer AgeMini Check Register SheetsManaging Media Businesses: A Game Plan to Navigate Disruption and UncertaintyHow to Be Everything: A Guide for Those Who (Still) Don't Know What They Want to Be When They Grow UpShow Me The Money! - The Workbook: Solving the Mystery of ROI to Unlock Profits & Increase Company Value - Workshop VersionThe 2018-2023 World Outlook for Alarm Monitoring


Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Ven 7 Juil - 05:30 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Kami.Kendo Index du Forum -> Présentation -> Demande de pacte Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
digiTech Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2018 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com